کمیته جهانی دفاع از حقوق دراویش و دانشجویان ایران

آزادی، برابری، برادری

Pages

Thursday, November 25, 2010

هراس آلودگی و دستپاچگی زائدالوصف اهریمن پرستها از کناررفتن نقاب از صورت پلیدشان

سایتها و وبلاگهای زنجیره ای وابسته به "دستگاه سرکوب و جنایت اهریمن پرستها در ایران" بطور یکجا و یک صدا هراس و دستپاچگی نظام خود را از "نمایش پر اقتدار سپاهیان نور در جنگ نرم هنری" آشکار کرد

به دنبال برپایی "نمایش پر اقتدار خیابانی اهریمن پرستها" در میدان ترافالگار لندن مورخ سیزده نوامبر دوهزار و ده میلادی که مورد توجه ده ها هزار نفر بازدید کننده قرار گرفته و در کانالهای تلویزیونی بسیاری در دنیا منعکس شد و در اخبار کانالهای فارسی زبان بازتاب گسترده ای یافت، صدای ناله و فریاد "سپاهیان اهریمن" از حلقوم سایتهای زنجیره ای وابسته به نهادهای امنیتی- اطلاعاتی نظام کودتاچی مسلط بر ایران به آسمان بلند شد.

شاگردان ضحاک و جوجه جلادان دجال که هنوز هم با کمال رسوایی میکوشند "گمنامی" سربازان و گماشتگان ساندیس خور خودشان را پشت نام اسلام پنهان کنند، به دست و پا زدنهای زبونانه و مذبوحانه افتادند تا بااستفاده از ترفند نخ نمای "نعل وارونه زدن" ، نامسلمانی خود و طینت تباه ضد اسلامیشان و خمیرمایه اسلامستیزانه شان را با برچسب زدن به ایرانیان شریف و متعهد آزادیخواه ما بپوشانند

غافل از آن که همه نیرنگها و ترفندهای سی و یک ساله انها از خرداد هشتادوهشت تا به امروز رنگ باخته، و دیگر ننگ این رنگ به آب هیچ ساندیسی شسته نخواهد شد، و ادعای مسلمانی را هیچ خردمندی از این جنایتکاران آدمخوار نخواهد پذیرفت.

آیا بهتر نبود این "مافیای جنایت و چپاول" بجای "ننه من غریبم در آوردن" برای اعتقادات نداشته دینی خودش، فرزندان مظلوم ایران زمین را از زندان های قرون وسطایی و سلاخ خانه ها و شکنجه گاه ها آزاد میکرد؟
آِیا بهتر نبود بجای این همه لاف گزاف زدن دست از سرکوب شبانروزی زنان میهن ما برمیداشت و نیمی از هموطنان ما را فقط به دلیل زن بودن دچار ستم مضاعف نمیساخت؟
آیا بهتر نبود بجای این همه عوامفریبی دست از صدور ترور و وتولید سلاحهای مرگبار و قاچاق آنها به کشورهای آفریقا و آسیا و آمریکای لاتین میکشید و اینهمه بی آبرویی برای خود نمیخرید؟
آیا بهتر نبود به آزادی های مندرج در منشورجهانی حقوق بشر احترام میگذاشت و پیروان مذاهب و ادیان مختلف را اینگونه عریان سرکوب نمیکرد؟
آیا بهتر نبود دست از ستم مضاعف نسبت به اقوام و ملیت های ایرانی میکشید؟
آیا بهتر نبود این همه تنور جنگ سنی و شیعه را در یمن و عربستان و عراق و افغانستان داغ نمیکرد و به سرکوب هموطنان سنی مذهب ما در خاک کشورشان اقدام نمینمود؟
آیا بهتر نبود دست از تخریب حسینیه های صوفیه و مساجد اهل تسنن برمیداشت؟
آیا بهتر نبود از بریدن دست و پا و انگشتان، و قطع عضو جوانان خودداری میکرد؟
آیا بهتر نبود دست از اجرای حکم ماقبل تاریخی سنگسار میکشید و این همه سبب تخفیف و تضییع نام اسلام در چشم مردم دنیا نمیشد؟
آیا بهتر نبود دست از عناد با مراجع عالیمقام شیعه میکشید و مشتی عمامه بسر جاهل را به اسم روحانی بجای مرجعیت شیعه و مراجع مورد قبول هموطنان سنی مذهب قالب نمیکرد؟
آِیا بهتر نبود قرآن مجید را زیرپا نمی انداخت و عده ای شکم چران شهوت پرست مفتخور را برجان و مال و ناموس مردم چیره نمیکرد؟
آیا بهتر نبود تا کسان مردم را شبانه از خانه هایشان بیرون نکشد و به دست ناکسان در سیاچالهای کهریزک و اوین و گوهردشت نسپارد ؟
آیا بهتر نبود تا دست از شکنجه و تجاوز جنسی در زندانها نسبت به زن و مرد زندانی بی پناه میکشید؟
آِیا بهتر نبود که با زندانیان با اصول جوانمردی و انسانیت رفتار میکرد نه با شیوه سفلگان و سگان هار؟
آیا بهتر نبود که دست از توهین و فحاشی و فروبردن سر زندانیان در چاه مستراح برمیداشت و شأن انسانی آنهارا مراعات میکرد؟
آیا بهتر نبود روش انسانی درپیش میگرفت و دست از ریختن خون بیگناهانی چون ندا و سهراب و کیانوش و هزاران قربانی بیگناه و گمنام که اکنون در گورهای سرد خفته اند برمیداشت و بسیاری از خانواده های بی پناه را داغدیده و مصیبت زده نمیساخت؟
آیا بهتر نبود دست از سر دانشگاه ها و مدارس برمیداشت و نمیکوشید تا به نام اسلامی کردن دانشگاه ها و مدارس این اماکن آموزشی مقدس را تبدیل به کانون خرافه پروری کند؟
آیا بهتر نبود تا بجای ترویج چاه پرستی و خرافه گرایی و امامزاده سازی رو در خردگرایی و معرفت و عرفان و معنویت می آورد؟
آیا بهتر نبود که بجای این همه ددمنشی و سبعیت و درنده خویی، ذره ای هم به پاسداشت از ارزشهای انسانی روی می آورد؟

نمایش خیابانی میدان ترافالگار تنها بازتاب دهنده قطره ای از اقیانوس جنایتهای بی اندازه ای است که مردم مظلوم ایران هرروز در

فضای آن به جبر و عنف مجبورند، نفس بکشند یا برای فرار از آن راه مهاجرت اجباری و زندگی در تبعید را درپیش بگیرند.

اما جوجه دجالان و گماشتگان صحاک امروز بخوبی دریافته اند که مبارزه هموطنانمان برای آزادی و حفظ شرافت انسانی چه در خاک وطن و چه در عرصه غربت و هجرت هرگز متوقف شدنی نیست.

وحشت و هراس زدگی جوجه جلادان دجال در سایتهای وابسته به دستگاه سرکوب اطلاعاتی - امنیتی هویدا است. خواننده پس از خواندن این سایتها میفهمد که به چه دلیل بازار سنگ پای قزوین در نظام اهریمن پرستها کساد شده است


انجمن جهانی پاسداشت از حقوق بشر در ایران
کشورهای نوردیک - شاخه اسلو

چهار آذرماه هشتاد و نه برابر با بیست و پنج نوامبر دوهزار و ده میلادی

دیدار نمایندۀ "کمیته بین المللی حمایت از حقوق درویشان و دانشجویان در ایران" با خانم عبادی

نماینده "کمیته بین المللی حمایت از حقوق دراویش و دانشجویان در ایران"در حاشیه سخنرانی خانم شیرین عبادی برنده جایزه صلح نوبل در استکهلم پایتخت سوئد با ایشان دیدار و گفتگو کرد. در این گفتگو مشکلات فزاینده دراویش گنابادی ، درکنار سایر تنوعهای دینی - قومی - فرهنگی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت


Saturday, November 20, 2010

دومین بیانیه مطبوعاتی انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر درایران


دروغ پردازیهای جدید وزارت ارشاد

درمورد ظهور نئونازیسم در ایران و تلاش وزارت ارشاد برای انکار این واقعیت

وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی با تلاشی گسترده به دست و پا افتاده تا واقعیتهای عینی وجود گسترده جریان نئونازیسم را در ایران امروز به عنوان یک سازمان تحت الحمایه " کارگروه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی" انکار نماید، و برحسب عادت معهود به دروغ بافی های مضحک متوسل شده که اسباب رسوایی بیشتری را برای این نهاد فراهم میکند

حال آن که در بخش اعلان موجودیت سایت پیروان آدولف هیتلر نوشته شده " انجمن نازیسم ایران و هواداران آدولف هیتلر" و یک خط بالاتر از آن نوشته شده "این تارنما طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و تحت نظارت کارگروه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت میکند".

وجود نهادی به نام "کارگروه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی" به عنوان یکی از زیر مجموعه های این وزارتخانه قابل انکار نیست ، و انکار وجود آن از طرف وزارت ارشاد دروغ است. از طرف دیگر انکار این قضیه که این سایت زیر نظر این کارگروه فعالیت میکند نیز ناصواب است. وزارت ارشاد مدعی شده که به علت کذب بودن این انتساب، گردانندگان سایت را از مجاری قانونی تحت پیگرد قرار داده است، اما روشن نکرده که شاکی کیست و مشتکی عنه کیست و شکایت به کدام شعبه قضایی تسلیم شده و قاضی پرونده کیست. یعنی فقط برای خروج از مخمصه دروغ بهم بافته و ناصوابی را سرهم کرده

یادآوری میشود که مرکز توسعه فناوریهای دیجیتال زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد پیش از این نیز اقدام به برپایی نمایشگاهی زیرعنوان حیات خبیثه کرده و به منظور شخصیت شکنی، بسیاری از چهره های سرشناس ایران را به عنوان شاگردان شیطان معرفی کرده بود مانند سیدمحمدخاتمی، مهدی کروبی، میرحسین موسوی و...

انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر درایران

استکهلم- بیست و نه آبان هشتادوهشت

ضمیمه

توضیحات وزارت ارشاد درباره سایت مروج فاشیسم و نازیسم+تکمیلی


در این باره سایت خبری تابناک مینویسد

در پس انتشار خبری در تابناک اجتماعی منی بر فعالیت رسمی هواداران هیتلر و نازیسم بر روی دامنه ایرانی (.ir)، روابط عمومی مرکز توسعه فناوری و اطلاعات رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توضیحاتی را برای ما ارسال کرده است. به گزارش خبرنگار تابناک اجتماعی، متن کامل توضیحات ارسالی این روابط عمومی و توضیحات تابناک به شرح زیر است.



اول- توضیحات روابط عمومی مرکز توسعه فناوری و اطلاعات رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به امید اینترنت پاک


در پی انتشار خبری با عنوان "اوج گیری فعالیت نازیسم و نژاد پرست ها بر روی دامنه .ir " توضیحات ذیل جهت تنویر اذهان عمومی ارسال می گردد

اولا : مرجع ثبت دامنه های ir وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نبوده بلکه موسسه ای غیر دولتی (یک مرکز تحقیقاتی) اقدام به ثبت دامنه های . ir می نماید که حتی تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز نیست.
ثانیا : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا کنون هیچگونه مجوزی برای پایگاه مورد نظر در خبر ذکر شده نداده است و اساسا در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی "کارگروه رسانه های دیجیتال " وجود سازمانی ندارد فلذا ادعایی که در پایگاه مورد نظر در این خصوص مطرح شده کذب و افترا محسوب شده و از مجاری قانونی در حال پیگیری است .
ثالثا : در خصوص ادعاهای مطرح شده در چنین پایگاههایی لازم به توضیح است که روال ثبت پایگاههای اینترنتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر پایه اظهارات مدیران پایگاهها بوده و از سوی دیگر به دلیل ماهیت فضای مجازی و محیط بر خط (آنلاین) ممکن است پایگاههایی خود را پایگاهی مثلا پژوهشی معرفی نماید ولی در زمان خاص اطلاعاتی مغایر با آنچه به عنوان رویه خود نشان می دهد را منتشر نماید که این امر در درجه اول هوشیاری و بصیرت کاربران و خوانندگان محترم مطالب اینترنت را می طلبد و پس از آن فعال بودن مسئولین خدمت گذار در پیگیری گزارشهای دلسوزانه مردم شریف است که طرح ریزی های غیر اخلاقی و غیر قانونی را بی اعتبار می نماید .
در پایان ضمن تشکر از پیگیری آن رسانه محترم در این خصوص اعلام می دارد ، عموم مردم و کاربران شریف اینترنت می توانند در صورت مشاهده موارد مخل مرزهای اخلاقی و قانونی در اینترنت از طریق پایگاه اینترنتی پیوندها(peyvandha.ir) گزارش نمایند، تا در اسرع وقت موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری گردد.

به امید اینترنت پاک



دوم - توضیحات تابناک


در ابتدا جای بسی تقدیر دارد به دلیل پاسخگویی سریع این بخش وزارت ارشاد و پیگیری که ان شاء الله، منتج به نتیجه شود، تنها نکته ای که تابناک اجتماعی درباره آن توضیح می دهد، بحث ثبت این سایت در وزارت ارشاد بود که لازم است مقداری به آن پرداخته شود.

همانطور که بر همگان و اهل فن مشخص است بحث ثبت آدرس های اینترنتی در دامنه ایرانی (.ir) است که ثبت آدرس ها با این پسوند در مرکز فیزیک نظری صورت گرفته و ثبت آدرس هیچ ارتباطی به وزارت ارشاد ندارد ولی مسئله ای که پیش تر نیز در خبر سایت تابناک اشاره شده بود ثبت این سایت در سایت ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت ارشاد است که با مراجعه به سایت ساماندهی و جستجوی آدرس این سایت مشخص می شود که مسئولان سایت مروج فاشیسم و نازیسم تارنمای خود را در این سایت به ثبت رسانده اند

در پایان خاطر نشان می شود امید است با تلاش مسئولان محترم، و برخورد با مروجان عقاید و فرهنگ های انحرافی و افراطی، به "اینترنت پاک" نزدیکتر شویم.



سوم – تکمله

در همین زمینه یک مقام مسئول در وزارت ارشاد به اسم "مهدی سرامی" در تماس با خبرنگار تابناک، هرگونه مجوز داشتن و به رسمیت شناختن این گروه را رد کرد وگفت: این سایت در سایت ساماندهی ثبت شده است اما این ثبت به نام یک شخصیت حقیقی بوده و نام هیچگونه پژوهشکده و گروه و تشکیلاتی نیامده و با این اوصاف موجودیت و به رسمیت شناختن این گروه از سوی وزارت ارشاد رد و تکذیب می گردد.


Friday, November 19, 2010

بیانیه انجمن جهانی پاسداشت از حقوق بشر در ایران


بیانیه

انجمن جهانی پاسداشت از حقوق بشر در ایران


در ماه های پایانی حکومت رایش سوم در آلمان، دانشمندان آن نظام موفق به اختراع موشکهای دوربرد " وِ- دو" شده و در همان حال در "تلمارک" سرگرم آخرین آزمایشها برای اختراع بمب اتم بودند تا با قدرت تخریب "بالیستیکی – هسته ای" ، دنیا را دربرابر اراده هیتلر و ایدئولوژی نازیسم به زانو در آورند

امروز در ایران چه میگذرد؟

بلحاظ نظامی و تسلیحاتی، گزارشهای مکرر" آژانس بین المللی انرژی اتمی" نگران کننده است. اما نگران کننده تر از آن شاید سربرآوردن "فلسفه نژادپرستانه" آلمان نازی، و ظهور مجدد نئونازی ها و پیروان جهان بینی هیتلر و نظریه نژادپرستانه او با پوشش نظریه "جهانی سازی مهدوی" است. این جریان بسیار خطرناک، امروز در ایران و در فضای مجازی اینترنتی، تسهیلات و امکانات فراوانی از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی دریافت میدارد. نئوفاشیستهای ایران در پناه چتر حمایت وزارت ارشاد و معاون مطبوعاتی آن محمدعلی رامین برای گسترش بخشیدن به جهان بینی ویرانگر و نژادپرستانه هیتلر با سرعت بسیار سرگرم دایر ساختن کاملا رسمی و آشکار سایتهای نئوفاشیستی در دفاع از "نازیسم" میباشند. مدتي است كه "انجمن نازیسم ایران" و "هواداران آدولف هیتلر" در ایران اعلام موجودیت کرده است و جالبتر آن كه در تابلو اعلانات سایت هم زده اند: "این تارنما طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، و تحت نظارت "کارگروه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی" فعالیت می‌کند!"

یادآوری میکنیم که این " کارگروه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی" سه هفته قبل با ترتیب دادن نمایشگاهی زیر عنوان حیات خبیثه پیروان همه اقلیتهای دینی در ایران را متهم به پیروی از شیطان و ساتانیسم کرده بود.

آری، سرکوب پیروان ادیان و مذاهب گوناگون، سرکوب سازمان یافته قومی و فرهنگی هموطنان ایرانی ، دشمنی آشکار با تسنن و تصوف و مسیحیت و یهودیت و سایر مکاتب اعتقادی در ایران، یک تصادف و اتفاق ساده نیست. بلکه به گواهی اسناد مسلم و متقن حاصل پیروی از یک ایدتولوژی شناخته شده است که در تاریخ به نام منجر به قتل و هلاکت پنجاه و چند میلیون انسان در اثنای جنگ جهانی دوم شده است. نازیسم هیتلری امروز لباس فاشیسم مذهبی پوشیده، و نشانه های حضور خود را بیش از پیش آشکار میکند

درشرایطی که "ارتش سایبری ایران" در اختیار "سپاه پاسداران" بطور سیستماتیک سایتها و وبلاگها ی مختلف را در داخل و خارج ایران، به بهانه های کودکانه مختلف مسدود و فیلتر کرده؛ و وبلاگ نویسها را پس از شناسایی به دام انداخته و به حبس و شکنجه های ظالمانه محکوم میکند، "وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی" عرصه وسیع فضای مجازی را در اختیار "نازیسم" قرار داده تا سرسپردگان به هیتلر با فراغ خاطر به ثبت دامنه های مجازی برای تجلیل از "رایش سوم" بپردازند. این اژدهای خطرناک، بیش از پیش صورت مهیب و نهاد مخوف خود را که تهدیدی برای جهان آزاد و آزادی درجهان است آشکار میکند

"انجمن جهانی پاسداشت از حقوق بشر در ایران" با هشدار به جهانیان، از همه مدافعان آزادی و حقوق بشر مصرانه میخواهد که با احتراز از سیاست انفعال و کرنش به اتخاذ روشهای فعال و قاطع توجه کرده و صدای اعتراض خود را در همه جا بلند کنند

انجمن جهانی پاسداشت از حقوق بشر در ایران

بیست و هشت آبان هشتادوهشت - نوزده نوامبر دوهزار و ده میلادی

شاخه نوردیک - استکهلم


ضمیمه ها:


اوج گیری فعاليت نازیسم و نژادپرست ها بر روي دامنه آی آر


تاریخ انتشار: 27 آبان

قابل توجه پليس اينترنتي و وزارت ارشاد؟!

اوج گیری فعاليت نازیسم و نژادپرست ها بر روي دامنه IR

در اين سايت بخش‌هايي با عناوين «تالار رایش سوم»، «تالار جنگ جهانی دوم»، «ایدئولوژی و اصول و عقاید نازیسم»، «مباحث پیرامون شخصیت، افکار و سخنان پیشوا آدولف هیتلر» و ... به چشم مي‌خورد. در اين انجمن‌ها به ترويج عقايد آدولف هیتلر و پيروانش پرداخته شده است و تلاش شده تا كاربران را به سمت نازيسم و گرايشات آن سوق دهد.

مدتي است كه انجمن نازیسم ایران و هوداران آدولف هیتلر اعلام موجودیت کرده است و جالبتر آن كه در تابلو اعلانات سایت هم زدند: «این تارنما طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و تحت نظارت کارگروه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند!»

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»، در حالي که مسئولان از نظارت بسیار بر فعالیت سایت های اینترنتی خبر می دهند، متاسفانه به نظر مي‌رسد هيچ گونه كنترلي بر روي دامنه‌هاي
IR كه متولي آن سازمان فيزيك نظري است صورت نمي‌گيرد.

اين كه چطور وزارت ارشاد به انجمن نازيسم ايران مجوز فعاليت داده است خود سوال قابل تاملي است كه اميدواريم مسوولان در اين خصوص پاسخ مناسبي داشته باشند كه چطور به جاي ترويج مباحث ديني كشور به چنين انجمن‌ها و سايت‌هايي اجازه فعاليت مي‌دهند؟
سايت مذكور كه انجمني نيز براي هواداران خود به راه انداخته است در تابلو اعلانات خود اعلام كرده است: این تارنما کاملا پژوهشی، علمی و تاریخی است!

نکته جالب اینجاست که این سایت افراطی که فقط به گسترش تفکرات فاشیستی هیتلر می پردازد، یک بار فیلتر شده و مجددا رفع فیلتر شده است و این بدان معناست که فعالیت این فرقه افراطی مورد تایید مسئولان قرار گرفته است؟!

بر اساس آمارهاي ارايه شده در اين تارنما کاربران انجمن 2,322 پست در 320 موضوع ارسال کرده اند و انجمن مذكور دارای 293 کاربر ثبت نام کرده می‌باشد.

در اين سايت بخش‌هايي با عناوين «تالار رایش سوم»، «تالار جنگ جهانی دوم»، «ایدئولوژی و اصول و عقاید نازیسم»، «مباحث پیرامون شخصیت، افکار و سخنان پیشوا آدولف هیتلر» و ... به چشم مي‌خورد. در اين انجمن‌ها به ترويج عقايد آدولف هیتلر و پيروانش پرداخته شده است و تلاش شده تا كاربران را به سمت نازيسم و گرايشات آن سوق دهد. جالبتر آن كه عنوان يكي از مطالب به روز شده اين سايت «صعود روز افزون انجمن، تبریک به همه!» است كه شايد بايد بیشترين تبريك را در اين زمينه به مسوولان رصد سايت‌هاي ايراني گفت.

لوگوي سايت هم در نوع خود قابل توجه است:


در بیانه ستاد کل نازیسم ایران! که در این سایت منتشر شده نیز آمده است:

«یاری خدا و روح پیشوا آدولف هیتلر همیشه با ما خواهد بود.

ما همه سربازان نازیسم هستیم و مسئولین این ستاد مستثنا از این قاعده نخواهند بود.

تمام مسئولین باید زیر نظر مدیریت کل با تمام توان وظایف خود را انجام دهند.

تمام مسئولین موظف هستند تمام فعالیت های خود را هر 20 روز به مدیریت گزارش دهند.

تمام مسئولین باید وظایف موظفه را با حداکثر توان خویش انجام دهند در غیر این صورت استیضاح خواهند شد.»


نکته قابل توجه اینجاست که این انجمن نه تنها به کار پژوهش و امورات تاریخی نمی پردازد بلکه کاملا در مسیر ترویج تفکر و فرهنگ نازیسم فعالیت کرده و به نوعی در حال شستشوی مغزی کاربران با عقاید افراطی و نژادپرستی نازیسم و هیتلر می باشد.

در آخرين اطلاعيه انجمن آمده است:

با درود به تمامی اعضای وفادار و شکیبای انجمن

دوستان همان طور که کاملا خبردار هستین سایت انجمن نازیسم ایران حدود یک ماه دچار مشکل بوده و مسدود و فیل
ter بوده که امروز به لطف خداوند و شکیبایی شما عزیزان مشکل حل شده و سایت به روال عادی و پیشروی خود بازگشته.

انجمن در تاریخ اول شهریور ماه رسما شروع به کار کرد و در اوج پیشرفت و افزایش فزونی تعداد اعضا و در عین ناباوری در روز 17 شهریور فیل
ter شد.

از آنجا که با کنترل خوب مدیران و کمک های اعضا هیچ گونه مورد سیاسی و یا مذهبی در سایت موجود نبود لذا گمان بردیم که سایت اشتباها دچار این مشکل شده و با عزم جزم شده قصد کردیم که تا پای شکایت از سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی هم پیش برویم و از هیچ کار و راهی به خاطر گرفتن این حق خود فروگذار نباشیم. منتها در اواسط پیگیری ها و شکایات ما مواجه با موردی بسیار مهم شدیم آنکه انجمن نه به اشتباها و نه به خاطر مباحث سیاسی مذهبی فیل
ter شده بلکه تنها و تنها به خاطر توهین به اقلیت های مذهبی یعنی یهودیان بوده. همان طور که می دانید بندی از جرائم اینترنتی مربوط به توهین و تفرقه اندازی بین اقلیتهای مذهبی می باشد. و از آنجا هم که یهودیان همواره و همواره از نفوذ و قدرتشون همه جا به نفعشون استفاده می کنند ما هم مستثنی نبودیم و تنها بعد از 17 روز هدف این موجودات گشتیم و به خاطر شکایت شخصی یهودیان با این مشکل مواجه شدیم.

و دوستان نکته دیگه که خیلی میتونه کمک بکنه اینه که در صورت گفتن موردهایی مشابه و تند به یهودیان، از واژه یهود کمتر استفاده بکنید و بیشتر از صهیونیست استفاده کنید. از همکاری یکایک دوستان متشکرم که برای پیشرفت انجمن خودشان تلاش و مبارزه می کنند

با آرزوی موفقیت برای یکایک اعضا و انجمن و اثبات اینکه نازیسم بیدی نیست که با این بادها بلرزد و هر بار که ضربه ای بخورد با عزمی راسخ تر آن را پاسخ می دهد پس از این رو وظیفه همه مان نسبت به قبل دو چندان شده و باید پرچم بزرگ نازیسم ایران رو با سرعت و قدرت بالاتری به پیش برد که دشمنان به زانو در آمده اند.
با امید به پیروزی نهایی

دوست شما و سرباز همیشگی نازیسم بهروز ادمین انجمن نازیسم ایران»


به نظر مي‌رسد مسوولان محترم دستگاه‌ها بايد در اين زمينه و موارد مشابه دقت بيشتري داشته باشند تا شاهد انجام چنین فعالیت هایی حداقل بر روي دامنه ايراني
IR نباشيم.


Saturday, November 6, 2010

تظاهرات کمیته دفاع از حقوق دراویش و دانشجویان در برلین در روز شنبه سی ام اکتبر



توضیح و تکذیب درباره یک استفتاء و سه فتوا















پس از انتشار مطلبی با عنوان "اعلام حمایت مراجع عظام تقلید و پیشوایان بزرگ عالم تشیع از درویشان خصوصاً صوفیان گنابادی، سایت جوان آنلاین با تنظیم خبری شتابزده به قصد شایعه پراکنی نوشته است " «بیات و پدر خوانده قتل های زنجیره ای در تور گنابادی ها

بیشتر بخوانیــــم

واکنش شتابزدۀ "جوان آنلاین" به انتشار خبر "اعلام حمایت مراجع عظام تقلید شیعیان از صوفیان گنابادی



به گزارش "اینساید آف ایران"در قسمتی از این متن آمده است

دو تن از حامیان فتنه گران به تأسی از مهدی کروبی به حمایت از فرقه گنابادی های پرداختند. گفتنی است این حمایت از سوی این دو فرد در حالی صورت می گیرد که این فرقه کمک های مالی به جریان فتنه را در دستور کارداشته و اخیرا نیز فعالیت های خود را به طور مشکوکی افزایش داده است. سرکرده فرقه دراویش گنابادی اخیرا به شدت فعالیتهای محفلی خود را افزایش داده است. شایان ذکر است است نورعلی تابنده سرکرده این فرقه که در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته در ازای دریافت مبلغی از کروبی از وی حمایت کرده بود



خلاصه مشخص نیست که هدف برچسب زنندگان به طریقت گنابادی چیست؟

ارسال کمکهای مالی به جریان - به اصطلاح - "فتنه" ؟! یا وصول کمکهای مالی از این جریان؟



در پایان تذکار این دو نکته نیز خالی از مناسبت به نظر نمیرسد


اول - استفتای منتشر شده در سایت "اینساید آف ایران" توسط سه تن از مراجع عظام تقلید یعنی آقایان اسدالله بیات زنجانی، دستغیب شیرازی و صادقی تهرانی با فتاوی روشن و صریح پاسخ داده شده، حال ان که جوان انلاین فقط نام دو تن از آقایان را ذکر کرده است

دوم - سایت جوان آنلاین به عنوان یک سایت تفرقه افکن و شبهه پراکن و وابسته به محافل سایه نشین که دست در کار قتلهای زنجیره ای داشتند مشهور است. اما گردانندگان این سایت که عادت به زدن نعل وارونه دارند با بافتن رطب و یابس به هم در صدد متهم کردن ناجوانمردانه دیگران ، و حتی کشیدن پای مراجع معترض به این قبیل فجایع و شنایع هستند

در عین حال دشمنی ها و مخالفتهای این سایت با اساس آئین تصوف و درویشی برکسی پوشیده نیست و دلیل عینی آن نیز مطالبی است که این سایت چندی پیش به نقل از پیرمرد معممی به اسم "مدنی گنابادی" نقل کرده بود که در آن دراویش را به موش خانگی تشبیه کرده و خواهان آن شده بود که با استفاده از سموم مهلک به از میان برداشتن آنها اقدام شود

منبع : اینساید آف ایران